W związku z realizacją programu „Inwestycji i remontów na drogach powiatowych w latach 2013-2014” Powiat Płocki - Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku w partnerstwie z Gminami Powiatu Płockiego realizuje następujące inwestycje:
1. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3059W Ilinek – Kucice – Bulkowo – Bodzanów na odcinku od km 14+261 do km 16+331 o długości 2,07 km”. Zadanie współfinansowane przez Gminę Bulkowo.
Długość drogi: 2,070 km.
Wartość zadania: 1.675.025,30 zł brutto.
Termin realizacji: do 30 września 2013 roku.
W zakres zadania wchodzi:
- wycinka drzew i krzewów,
- poszerzenie istniejącej drogi z 4,0 m do 6,0 m,
- wykonanie zjazdów z przepustami,
- oczyszczenie istniejących rowów oraz wykonanie poboczy,
- wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego.
Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, wyrównanie z betonu asfaltowego drobnoziarnistego gr. 4 cm. Na poszerzeniach warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, górna warstwa podbudowy z betonu asfaltowego gr. 4 cm, dolna warstwa podbudowy z mieszanki kamiennej lub tłuczeń kamienny gr. 26 cm, warstwa odsączająca 75 cm.
2. „Remont drogi powiatowej nr 2911W Goślice – Smolino – Sędek – Kłaki –Drobin”. Zadanie współfinansowane przez Miasto i Gminę Drobin.
Długość drogi: 2,550 km.
Wartość zadania: 329.474,93 zł brutto.
Zadanie zakończone.
W zakres zadania wchodzi:
km od 20+558 do km 22+078:
- karczowanie krzaków,
- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej średnio grubości 5 cm,
- wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową,
- wykonanie poboczy z mieszanki żwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
km od 22+910 do km 23+940:
- wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową.
3. „Remont drogi powiatowej nr 6914W Drobin – Lelice”. Zadanie współfinansowane przez Miasto i Gminę Drobin.
Długość drogi: 0,460 km.
Wartość zadania: 209.475.40 zł brutto.
Zadanie zakończone.
W zakres zadania wchodzi:
- karczowanie krzaków,
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa dolomitowego 0÷31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej, gr. 5 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej gr. 4 cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, oraz z mieszanki żwirowej gr. 9 cm,
- ustawienie nowego oznakowania pionowego.
4. „Remont drogi powiatowej nr 2928W Męczenino – Woźniki – Czerniewo – Staroźreby na odcinku od km 11+282 do km 14+545 o długości 3,263 km”. Zadanie współfinansowane przez Gminę Staroźreby.
Długość drogi: 3,263 km.
Wartość zadania: 456.565,30 zł brutto.
Zadanie zakończone.
W zakres zadania wchodzi:
- karczowanie krzaków,
- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej średnio grubości 4 cm,
- wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
5. „Przebudowa-modernizacja drogi powiatowej nr 2944W Radzanowo – Bodzanów na odcinku od km 5+665,95 do km 6+765,95 o długości 1,100 km” Zadanie współfinansowane przez Gminę Bodzanów.
Długość drogi: 1,100 km.
Wartość zadania: 655.085.64 zł brutto
Termin realizacji: do 30 września 2013 roku.
W zakres zadania wchodzi:
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm,
- wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki mineralno – asfaltowej, gr. 7 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej gr. 5 cm,
- wykonanie poboczy z mieszanki żwirowej gr. 15 cm,
- wykonanie warstwy odcinającej z piasku i nawierzchni z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm na zjazdach, grubość warstw po zagęszczeniu 10+10 cm,
- ustawienie nowego oznakowania pionowego.
6. „Przebudowa-modernizacja drogi powiatowej nr 6907W Gąbin – Nowy Kamień – Janówek – do drogi 583 (ul. Trakt Kamiński) na odcinku długości 1,000 km” Zadanie współfinansowane przez Miasto i Gminę Gąbin.
Długość drogi: 1,000 km.
Wartość zadania: 1.188.921,05 zł brutto
Termin realizacji: do 15 listopada 2013 roku.
W zakres zadania wchodzi:
- wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
- wykonanie warstwy podbudowy z betonu asfaltowego AC16P gr. 7 cm,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W gr. 7 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm,
- wykonanie chodników z kostki betonowej typu Behaton kolor szary gr. 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z piasku średniego gr. 10 cm i,
- wykonanie zjazdów z kostki betonowej typu Behaton kolor czerwony gr. 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm,
- wykonanie umocnienia rowu płytami ażurowymi typu EKO 60x40x8 cm wypełnionych ziemia urodzajną i obsianych trawą.
REMONTY
1. Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2904W Brudzeń Duży - gr. Województwa - (Kamienica) na długości 0,185 km
- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 100 kg/m2, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni
- wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową.
2. Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2911W Goślice - Smolino - Sędek - Kłaki - Drobin na długości 0,235 km
- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 100 kg/m2, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową.
3. Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2923W Zdziar - Rogowo na długości 0,390 km
- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 125 kg/m2, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową.
4. Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2932W Blichowo - Łubki - Nadułki oraz nr 2927W Staroźreby - Łubki na długości 0,460 km
- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 100 kg/m2, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową.
5. Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2940W Słupno - Białkowo na długości 0,390 km
- frezowanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o średniej grubości 5 cm, z odwożeniem ścinki na odl. do 20 km,
- rozbiórka podbudowy o grubości 15 cm z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie,
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0÷31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową warstwy wiążącej,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
6. Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2958W Słupno - Barcikowo - Pepłowo na długości 0,100 km
- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 125 kg/m2, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową.
7. Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 5201W Płock - Zągoty - Bonisław na długości 0,220 km
- frezowanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o średniej grubości 4 cm, z odwożeniem ścinki na odl. do 20 km,
- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 150 kg/m2, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową.
8. Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 6912W Góra - Dobrsk - Gralewo na długości 0,660 km
- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 100 kg/m2, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni,
- wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5 o ilości kruszywa 8 dm3/m2 i asfaltową emulsją kationową,
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych mieszanką mineralno-asfaltową, z ręcznym obcinaniem krawędzi,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm.