ZADANIA NIEWYGASAJĄCE
Bulkowo
Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2935W Rogozino – Blichowo – Bulkowo
Długość drogi: 0,680 km
Wartość zadania: 216.627,60 zł
Zakres zadania:
− wykonanie studzienki ściekowej ulicznej betonowej o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu, przykanalik PCV o średnicy 200 mm i długości 2 m,
− wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 125 kg/m2, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni,
− wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 125 kg/m2, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni - lokalne poszerzenie nawierzchni, zatoka autobusowa, skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2932W,
− przebrukowanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej grubości 5 cm.
− wzmocnienie poboczy oraz nawierzchni zjazdów warstwą kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm,
− wprowadzenie oznakowania poziomego (P-10, P-17).
Bodzanów
Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2957W Krawieczyn – Małoszewo
Długość drogi: 0,538 km
Wartość zadania: 212.227,64 zł
Zakres zadania:
− roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 (skrzyżowanie z drogą gminną),
− profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (skrzyżowanie z drogą gminną),
− podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20 cm (skrzyżowanie z drogą gminną),
− podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm (nawierzchnia brukowcowa),
− warstwa wiążąca (wyrównawcza) z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm (100 kg/m2), po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową warstwy podbudowy i istniejącej nawierzchni,
− warstwa ścieralna z AC11S 50/70 gr. 4 cm, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową warstwy wiążącej,
− nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 – gr. 8 cm (pobocza),
− nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm (zjazdy),
− wprowadzenie oznakowania pionowego,
− przestawienie figurki z drogi na krawędź pasa drogowego
Drobin
Przebudowa drogi powiatowej nr 2996W Mogielnica – Brzechowo od km 0+003 do km 3+773 długości 3,770 km
Długość drogi: 3,633 km
Wartość zadania: 684.017,40 zł
Zakres zadania:
od km 0+003 do km 3+079 długości 3,076km na istniejącej nawierzchni o szerokości: 4,5m i od km 3+079 do km 3+298 długości 0,219km o szerokości: 6,0÷7,5m (średnio 7,0m):
− ułożenie warstwy wyrównawczej średnio 100kg/m2,
− ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5mm, od km 0+020 do km 3+079 dł. 3,059km, gr. 4cm, szerokości 2x1,0m.
od km 3+435 do km 3+773 długości 0,338km do szerokości 5,6m;
− poszerzenie istniejącej nawierzchni o szerokości 4,0m,
− ułożenie warstwy wyrównawczej średnio 100kg/m2,
− ścięcie i uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5mm, gr. 4cm, szerokości 2x0,75m.
oraz przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 2996W z drogą gminną nr 290519W Łęg – Psary
Bodzanów
Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2956W Bodzanów – Kępa Polska od km 8+397 do km 9+097 o długości 0,700 km
Długość drogi: 0,700 km
Wartość zadania: 300.009,30 zł
Zakres zadania:
− karczowanie krzaków i podszyć gęstych powyżej 60% powierzchni wraz z zagospodarowaniem gałęzi i karpiny we własnym zakresie,
− rozbiórka nawierzchni i podbudowy wraz z wycięciem korzeni oraz odtworzenie konstrukcji nawierzchni według technologii jak na poszerzeniach,
− wykonanie koryta na poszerzeniach na głębokość 30 cm z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie gruntu z wykopu,
− profilowanie i zagęszczanie na poszerzeniach podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
− wykonanie warstwy odsączającej na poszerzeniach z piasku gr. 10 cm,
− wykonanie dolnej warstwy podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm gr. 20 cm,
− wykonanie górnej warstwy podbudowy na poszerzeniach AC16P50/70, gr. 4 cm,
− wykonanie warstwy wiążącej na poszerzeniach i wyrównawczej na istniejącej nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70, gr. 4 cm (100 kg/m2),
− wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, gr. 7 cm
Łąck
Przebudowa drogi powiatowej nr 1452W Gostynin – Zwoleń – Korzeń – do drogi 577 polegająca na budowie chodnika szer. 1,5 m o długości 0,350 km w miejscowościach Antoninów i Korzeń Królewski
Zakończenie 2018
Długość chodnika: 0,350 km
Wartość zadania: 217. 209,40 zł
Roboty 148. 931,48 zł
Materiał 68.277,92 zł (zakupione 2016 rok)
Zakres zadania:
− wyznaczanie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą
− mechaniczne karczowanie pni (po wcześniejszych wycinkach),
− wykonanie koryta z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie
− wykonanie nasypu z pospółki wraz z zagęszczeniem i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą,
− ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych,
− wykonanie i zagęszczanie mechanicznie warstwy z piasku pod chodnikiem i zjazdami gr. 10 cm,
− wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm na zjazdach, gr. 15 cm,
− wykonanie chodnika z kostki brukowej o grubości 6 cm,
− ułożenie kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm na zjazdach,
− ułożenie ścieku skarpowego z płyt ściekowych betonowych 50x60x15 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 10 cm,
− wykonanie ścieku podchodnikowego ze złożonych płyt ściekowych betonowych 50x60x15cm i 33x60x15cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 10 cm,
− montaż od strony chodnika ściany betonowej przepustu pod drogą o śr. 60cm,
− brukowanie wlotu przepustu na warstwie betonu gr. 5 cm z zalaniem szczelin zaprawą cementową,
− wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami z rur średnicy 30 cm na ławie żwirowej, z uprzednim odkopaniem oraz rozebraniem przepustów przeznczonych do wymiany i zagospodarowaniem gruzu,
− brukowanie wlotu i wylotu przepustów na warstwie betonu gr. 5 cm z zalaniem szczelin zaprawą cementową,
− wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na zjazdach gr. 10 cm,
− poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem na przepustach,
− odmulenie rowów przydrożnych z namułu, średnio 0,3 m3/m, z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie,
− wzmocnienie skarpy rowu płytami ażurowymi 60x40x10cm,
− humusowanie i obsianie terenu zielonego i przeciwskarpy rowu,
− wprowadzenie stałej organizacji ruchu (przejście dla pieszych, znaki aktywne D-6 na skrzyżowaniu z 1451W),
− mechaniczne obcięcie krawędzi nawierzchni jezdni piłą na gł. 4 cm,
− wykonanie koryta z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie,
− wykonanie i zagęszczanie mechanicznie warstwy z piasku, gr. 20 cm,
− wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, gr. 20 cm,
− wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16P50/70, gr. 4 cm.
Bulkowo
Przebudowa-modernizacja drogi powiatowej nr 2934W od drogi (Kucice - Bodzanów) – Daniszewo
Długość drogi: 0,954 km
Wartość zadania: 151.994,05 zł
Zakres zadania:
− profilowanie i zagęszczanie podłoża,
− wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm,
− wykonanie poboczy z mieszanki żwirowej gr. 10 cm.
Bielsk
Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 2911W Goślice – Smolino – Sędek – Kłaki – Drobin z drogą gminną w m. Leszczyn Szlachecki
Długość drogi: 0,135 km
Wartość zadania: 153.711,11 zł
Zakres zadania:
− frezowanie istniejącej nawierzchni,
− poszerzenie, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogi powiatowej (korekty łuków poziomych i pionowych, wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni),
− odtworzenie odwodnienia korpusu drogowego - odwodnienie za pomocą istniejących rowów,
− wykonanie przepustów o średnicy poniżej 1m w celu usprawnienia istniejącego systemu odwodnienia,
− wykonanie poszerzenia konstrukcji drogi gminnej,
− wzmocnienie konstrukcji drogi gminnej,
− wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
Radzanowo
Przebudowa drogi powiatowej nr 2937W Stróżewko – Rogozino na odcinku od km 0+022 do km 0+422 długości 0,4 km
Długość drogi: 0,400 km
Wartość zadania: 80.000,00 zł
Zakres zadania:
− wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 100 kg/m2,
Stara Biała
Rozbudowa skrzyżowania (budowa skrzyżowania o ruchu okrężnym) drogi powiatowej nr 5205W (Płock) – gr. miasta – Draganie – Proboszczewice z drogą powiatową nr 2908W Srebrna – Draganie wraz z drogą gminną
Długość przebudowanych dróg powiatowych oraz gminnej: 0,878 km
Wartość zadania: 1.764.094,18 zł
Środki partnera – Gmina Stara Biała: 882.047,09 zł
Środki Powiatu: 882.047,09 zł
W 2017 roku zapłacono: 1.615.658,76
W 2018 roku zapłacono: 148.435,42 zł
Nowy Duninów
Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2970W Nowy Duninów – Grodziska – granica województwa
Umowa między Powiatem Płockim, Gminą Nowy Duninów, a Skarbem Państwa - P.G.L. Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gostynin
Długość drogi: 3,904 km
Wartość zadania: 1.548.429,29 zł
Środki Powiatu: 774.213,65 zł
Partnerzy:
Skarb Państwa - P.G.L. Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gostynin: 387.107,32 zł
Gmina Nowy Duninów: 387.107,32 zł
W 2017 roku dokonano odbioru częściowego drogi długości 1,933 km (od km 2+000 do km 3+933 km) o wartości 844.232,15 zł.
w tym
Środki Powiatu: 157.124,83 zł
Skarb Państwa - P.G.L. Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gostynin: 387.107,32 zł
Gmina Nowy Duninów: 300.000,00 zł
W 2018 roku zapłacono: 704.197,14 zł
w tym
Środki Powiatu: 617.089,82 zł
Partnerzy:
Gmina Nowy Duninów: 87.107,32 zł
Zakres zadania:
− wycinka drzew i karczowanie karp oraz krzewów,
− roboty ziemne,
− oczyszczenie rowów przydrożnych,
− montaż przepustów pod zjazdami,
− wymiana przepustów pod koroną drogi szt. 3,
− stabilizacja podłoża spoiwem,
− nawierzchnia z tłucznia łamanego 0/63 mm – warstwa dolna gr. 15 cm,
− nawierzchnia z tłucznia łamanego 0/31 mm – warstwa górna gr. 8 cm,
− pionowe oznakowanie,
Roboty dodatkowe: 155.841,00 zł z czego 30.000,00 zł pomoc finansowa gmina Nowy Duninów
ZADANIA WSPÓŁFINANSOWANE Z INNYCH ŹRÓDEŁ
Bulkowo / Mała Wieś
Przebudowa drogi powiatowej nr 2951W o długości 9,596 km wraz z infrastrukturą towarzyszącą o istotnym znaczeniu dla sytuacji społeczno – gospodarczej regionu
dotacja celowa z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wparcia Dróg Lokalnych o istotnym znaczeniu dla rozwoju społeczno – gospodarczego regionu
Zadanie realizowane w II etapach:
W 2018 roku zapłacono kwotę: 2.100.000,00 zł (połowa dofinansowania) wykonano odcinek drogi 2,270 km
w 2019 roku: do zapłaty pozostała wartość robót z terminem zakończenia do 30 września 2019 roku.
Długość drogi: 9,596 km
na terenie gminy Bulkowo 3,831 km
na terenie gminy Mała Wieś 5,765 km
Wartość zadania: 8.873.484,39 zł
Bulkowo 3.548.470,88 zł
Mała Wieś 5.325.013,51 zł
dotacja: 4.200.000,00 zł
Zakres zadania:
Gmina Bulkowo (od km 0+000 do km 3+831 dł. 3,831 km)
− karczowanie karp drzew (usunięcie i zagospodarowanie przez Wykonawcę pni drzew wraz z korzeniami, zasypanie dołów z zagęszczeniem),
− karczowanie krzaków (usunięcie i zagospodarowanie przez Wykonawcę krzaków wraz z korzeniami, zasypanie dołów z zagęszczeniem),
− wymiana przepustów betonowych ze ściankami czołowymi zlokalizowanych pod koroną drogi na przepusty z tworzyw sztucznych na ławie fundamentowej żwirowej z obrukowaniem wlotu i wylotu:
- w km 0+172 o średnicy 50 cm i długości 11 m;
- w km 1+850 o średnicy 2 x 80 cm i długości 14 m;
- w km 2+133 o średnicy 90 cm i długości 12 m;
- w km 2+940 o średnicy 2 x 90 cm i długości 15 m.
− korekcyjne frezowanie nawierzchni bitumicznej (lokalnie) o średniej grubości 3 cm wraz z odwiezieniem destruktu na Bazę nr 2 w Bodzanowie ZDP w Płocku,
− roboty ziemne (poszerzenia jezdni) wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III-IV z zagospodarowaniem urobku,
− profilowanie i zagęszcznie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
− warstwy odsączające z piasku wykonane i zagęszczone mechanicznie o gr. 20 cm,
− warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 25 cm,
− warstwa górna podbudowy na poszerzeniach AC16P 50/70 gr. 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania,
− wykonanie warstwy wiążącej (wyrównawczej) na istniejącej nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm (100 kg/m2), z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy (istniejącej nawierzchni),
− wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC8S50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu warstwy wiążącej emulsją asfaltową,
− ścięcie i uzupełnienie poboczy mieszanką kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm,
− zabezpieczenie zbieraczy, wodociągu, kabli teletechnicznych rurą osłonową,
− wprowadzenie stałej organizacji ruchu - zgodnie z projektem
Gmina Mała Wieś (od km 3+831 do km 9+596 dł. 5,765 km)
− karczowanie karp drzew (usunięcie i zagospodarowanie przez Wykonawcę pni drzew wraz z korzeniami, zasypanie dołów z zagęszczeniem),
− karczowanie krzaków (usunięcie i zagospodarowanie przez Wykonawcę krzaków wraz z korzeniami, zasypanie dołów z zagęszczeniem),
− wymiana przepustów betonowych ze ściankami czołowymi zlokalizowanych pod koroną drogi na przepusty z tworzyw sztucznych na ławie fundamentowej żwirowej z obrukowaniem wlotu i wylotu:
- w km 6+002 o średnicy 120 cm i długości 14 m;
- w km 7+070 o średnicy 50 cm i długości 11 m;
- w km 8+252 o średnicy 80 cm i długości 13 m.
Wytyczenie obiektu inżynierskiego
− rozbiórka elementów betonowych i żelbetowych wraz z załadunkiem i wywozem: (0,2m2 x 11,7m x 2 - gzymsy) + (0,1m x 5,7m x 6,25m - warstwa ochronna),
− rozbiórka izolacji płyty pomostu wraz z załadunkiem i wywozem: (6,25m x 5,7m x 0,01m),
− rozbiórka balustrad stalowych szczeblinkowych wraz z załadunkiem i wywozem: (11,7m x 2),
− rozbiórka poboczy gruntowych na przepuście i dojazdach wraz z załadunkiem i wywozem: (1,1m x 22,0m x 0,1m x 2),
− frezowanie nawierzchni asfaltowych na przepuście i dojazdach na zimno śr. gr. warstwy 10 cm wraz z załadunkiem i wywozem na odleg. do 30 km:(22,0m x 3,7m),
− wykopy wraz z załadunkiem i transportem urobku na odległość do 30 km: (6,5 m x śr. gł. 1,5m x 7,7m) x 2 + (6,0m x śr. gł. 0,55m x 6,25m),
− wykonanie nasypów wraz z formowaniem i zagęszczęniem gruntem z dowozu: (8,3m x śr. 1,0m x 5,0m) x 2 + 12m3 x 4,
− przygotowanie i montaż zbrojenia betonu stalą fyk=500MPa: (2750,0 kg + 1319,0 kg),
− osadzenie kotew wraz z wierceniem otworów i wklejeniem kotew na żywice epoksydową: (195 szt. + 154 szt. +154 szt. +154 szt. + 74 szt.),
− beton klasy C30/37 (B35) wraz z deskowaniem, dowozem betonu i betonowaniem pompą:(24,2 m3+ 13,8 m3),
− beton klasy C12/15 (B15) wraz z deskowaniem, dowozem betonu i betonowaniem pompą: ( 3,6 m3 + 4,8 m3 + 10,8 m3),
− zakup i montaż prefabrykowanych polimerowych desek gzymsowych: (11,7 m x 2),
− wykonanie prefabrykowanych schodów skarpowych wraz z balustradą zabezpieczoną antykorozyjnie: (2 x 4,3m),
− wykonanie izolacji bitumicznych powierzchni betonowych stykajacych się z gruntem na zimno - dwukrotnie: (4,1m2 x 4 - zewnętrzny bok skrzydeł + 0,5m x 6,5m x 2 - ściany czołowe ramy + 3,8m x 5,7m x 2 - płyty przejściowe),
− wykonanie izolacji arkuszowych z papy termozgrzewalnej: (7,5m x 6,25m - płyta pomostu + 5,7m x 0,5m x 2 - płyty przejściowe + 1,7m x 2,725m x 4),
− nawierzchnia epoksydowo poliuretanowa o gr. min 5mm: (1,1m x 11,7m x 2),
− krawężnik kamienny drogowy o wym. 20x30 cm na ławie betonowej z betonu C8/10 na podsypce cement - piaskowej 1:4 gr. 5 cm: 5,0 m x 4,
− zakup i montaż krawężników kamiennych kotwionych 20x20cm wraz z wierceniem otworów i wklejeniem kotew na żywice epoksydową: (11,7m x 2),
− wykonanie i montaż barieroporęczy na moście i barier drogowych na dojazdach: ( 39m x 2),
− umocnienie powierzchniowe stożków darniną prefabrykowaną.: (4 x 14,5 m2)
− czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni betonu: 13,8 x 2 - ściany zewnętrzne skrzydeł i gzymsów. + 1m2 x 4 - ściany wewnętrzne skrzydeł. + 10,0m x 6,5m - ściany czołowe i strop,
− zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych przez szpachlowanie szlamem PCC, gruntowanie i wykonanie powłok malarskich:13,8 x 2 - ściany zewnętrzne skrzydeł i gzymsów. + 1m2 x 4 - ściany wewnętrzne skrzydeł. + 10,0m x 6,5m - ściany czołowe i strop,
− drenaż za płytą przejściową z umocnieniem wylotu (2 x 9,0m),
− oczyszczenie koryta rzeki: (4,9 m x 18,3m),
− wykonanie umocnienie skarp cieku materacami siatkowo - kamiennymi gr. 23 cm na podsypce żwirowej układanej na geowłókninie: (2 x 1,85m x 18,3m): wykonanie narzutu kamiennego w dnie cieku gr. 10-15 cm: (1,65 m x 18,3), wykonanie palisady z kołków drewnianych na końcach umocnienia: (4 x 18,3m + 2 x 3,9m) wykonanie narzutu kamiennego w obrębie wylotów ścieków skarpowych gr. 10-15 cm: (1,0 m2 x 4)
− ścieki korytkowe skarpowe na podbudowie bet. i podsypce cem. - piaskowej: 6,5m x 4
− rozebranie nawierzchni chodników i zjazdów z przewiezieniem odzyskanych materiałów z rozbiórki w miejsce wskazane przez Inwestora,
− roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi w gr. Kat. III-IV z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie,
− wykonanie nasypu z pospółki wraz z zagęszczeniem i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą,
− ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C8/10,
− ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x22 cm najazdowego (wtopionego) na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy z betonu C8/10,
− ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 25x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową,
− wykonanie i zagęszczanie mechanicznie warstwy z piasku pod chodnikiem i zjazdami grubość warstwy 10 cm,
− wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm pod chodnikiem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
− wykonanie chodnika z kostki brukowej o grubości 6 cm (szarej 90% i czerwonej 10%) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem,
− brukowanie wlotu i wylotu przepustów na warstwie betonu gr. 5 cm z zalaniem szczelin zaprawą cementową,
− humusowanie i obsianie terenu zielonego wzdłuż chodnika,
− mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych i podbudowy, grubość 20 cm z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie,
− wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III-IV z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie,
− rozebranie przepustu betonowego o średnicy 120 cm z zagospodarowaniem materiałów z rozbiórki we własnym zakresie,
− montaż przepustów rurowych pod chodnikiem i skrzyżowaniem z rur f400mm na ławie żwirowej oraz montaż studzienki rewizyjnej,
− zasypanie wykopu pospółką wraz z zagęszczeniem,
− brukowanie wlotu i wylotu przepustów na warstwie betonu gr. 5 cm z zalaniem szczelin zaprawą cementową,
− wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, grubość warstwy 20 cm,
− ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości 8 cm, z transportem z wytwórni do miejsca wbudowania,
− korekcyjne frezowanie nawierzchni bitumicznej (lokalnie) o średniej grubości 3 cm wraz z odwiezieniem destruktu na Bazę nr 2 w Bodzanowie ZDP w Płocku,
− roboty ziemne (poszerzenia jezdni) wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III-IV z zagospodarowaniem urobku,
− profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
− warstwy odsączające z piasku wykonane i zagęszczone mechanicznie o gr. 20 cm,
− warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 25 cm,
− warstwa górna podbudowy na poszerzeniach AC16P 50/70 gr. 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania,
− wykonanie warstwy wiążącej (wyrównawczej) na istniejącej nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm (100 kg/m2), z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy (istniejącej nawierzchni),
− wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC8S50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu warstwy wiążącej emulsją asfaltową,
− ścięcie i uzupełnienie poboczy mieszanką kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm,
− zabezpieczenie kabli teletechnicznych rurą osłonową,
− wprowadzenie stałej organizacji ruchu - zgodnie z projektem
Brudzeń Duży
Przebudowa – modernizacja drogi powiatowej nr 2904W Brudzeń Duży – gr. woj. – (Kamienica)
Zadanie dofinansowane ze środków związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych z budżetu Urzędu Marszałkowskiego.
Długość drogi: 0,688 km
Wartość zadania: 395.305,89 zł
Kwota dotacji: 165.000,00 zł
Środki Powiatu: 230.305,89 zł
Zakres zadania:
− karczowanie krzaków i podszycia wraz z zagospodarowaniem pozostałości po karczowaniu we własnym zakresie,
− wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki mineralno - asfaltowej AC16P50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm,
− wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC8S50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm,
− ścięcie poboczy, średnia grubość ścinania 10 cm, z wywozem i zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie,
− wykonanie nawierzchni poboczy - warstwa z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm gr. 7 cm,
wykonanie nawierzchni zjazdów - warstwa z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm gr. 7 cm.
POZOSTAŁE
Staroźreby
Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2926W Ostrzykowo – Nowa Wieś od km 0+502 do km 4+982 odcinek dł. 4,480 km
Długość drogi: 4,480 km
Wartość zadania: 400.438,80 zł
Zakres zadania:
− mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć gęstych powyżej 60% powierzchni wraz z zagospodarowaniem gałęzi i karpiny we własnym zakresie,
− ścinka poboczy drogi wraz z wywozem i zagospodarowaniem urobku,
− profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego
wykonanie nawierzchni z mieszanki kruszywa kamiennego łamanego 0÷31,5 mm i pospółki (w proporcji 2:1), grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.
Staroźreby / Bulkowo
Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2925W Piączyn – Włóki od km 0+000 do km 1+290 oraz od 1+290 do 2+804
Długość drogi: 2,804 km
w tym
Staroźreby 1,290 km
Bulkowo 1,514 km
Wartość zadania: 105.595,50 zł + 123.504,30 zł
229.099,80 zł
Zakres zadania:
− mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć gęstych powyżej 60% powierzchni wraz z zagospodarowaniem gałęzi i karpiny we własnym zakresie,
− profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego,
− wykonanie nawierzchni z mieszanki kruszywa kamiennego łamanego 0÷31,5 mm i pospółki w proporcji 2:1), grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.
Bulkowo
Remont drogi powiatowej nr 2948W Dzierżanowo – Gromice – Mąkolin – Rogowo na odcinku Podleck – Rogowo długości 0,445 km
Długość drogi: 0,445 km
Wartość zadania: 136.442,67 zł
Zakres zadania:
− Wyrównanie ubytków istniejącej nawierzchni bitumicznej destruktem asfaltowym,
− wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 100 kg/m2, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni,
− ścinka poboczy na średnią gr. 10 cm z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie
Radzanowo
Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2935W Rogozino – Blichowo – Bulkowo na odcinku od km 0+050 do km 2+860 długości 2,810 km
Roboty w trakcie wykonywania.
W 2018 roku zapłacono połowę wartości zadania – kwotę: 348.385,20 zł
W 2019 roku: II połowa wartości zadania do zapłaty 348.385,20 zł
Długość drogi: 2,810 km
Wartość zadania: 696.770,40 zł
Zadanie realizowane w II etapach:
w 2018 roku wykonane 50% wartości robót na kwotę 348.385,20 zł
w 2019 roku 50% wartości robót z terminem zakończenia do 28 czerwca 2019 roku.
Zakres zadania:
− korekcyjne lokalne (koleiny, zapadnięcia, ubytki) frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno przy użyciu frezarki z wbudowaniem ścinki w pobocze, średnia głębokość frezowania 2 cm,
− wykonanie lokalnie (po frezowaniu) warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 100 kg/m z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni,
− wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70 w ilości średnio 100 kg/m2, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową - szerokość nawierzchni 6,0 m + skrzyżowanie 25 m²
Łąck
Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 1452W Gostynin – Zwoleń – Korzeń – do drogi 577 w miejscowości Korzeń od km 11+425 do km 11+888 o długości 0,463 km. Porozumienie z gminą Łąck – udziela pomocy finansowej na kwotę 30.000,00 zł
Długość chodnika: 0,463 km
Wartość zadania: 175.759,62 zł
Materiał 17.203,76 zł (zakupione 2016 rok)
Zakres zadania:
chodnik
− wykonanie koryta z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie,
− wykonanie nasypu z pospółki wraz z zagęszczeniem i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą,
− ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu B-10,
− ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x22 cm wtopionego na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy z betonu B-10,
− ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 25x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową,
− ustawienie oporników betonowych wtopionych o wymiarach 12x25 cm wraz z wykonaniem ławy zwykłej z betonu B-10,
− wykonanie i zagęszczanie mechanicznie warstwy z piasku pod chodnikiem i zjazdami, grubość warstwy 10 cm,
− wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm pod chodnikiem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
− wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm na zjazdach, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
− wykonanie chodnika z kostki brukowej o grubości 6 cm (szarej 90% i czerwonej 10%) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem,
− ułożenie kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm na zjazdach, na podsypce cementowo -piaskowej gr. 3 cm
− ułożenie ścieku skarpowego z płyt ściekowych betonowych 50x60x15 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 10 cm
− wykonanie ścieku podchodnikowego ze złożonych płyt ściekowych betonowych 50x60x15cm i 33x60x15cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 10 cm wraz z przycięciem płyty na szerokość chodnika,
− wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami z rur średnicy 30 cm na ławie żwirowej
− brukowanie wlotu i wylotu przepustów na warstwie betonu gr. 5 cm z zalaniem szczelin zaprawą cementową,
− wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na zjazdach gr. 10 cm po zagęszczeniu
− poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem na przepustach
− odmulenie rowów przydrożnych z namułu, średnio 0,3 m3/m, z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie,
− humusowanie i obsianie skarpy rowu
Wymiana istniejącego przepustu pod koroną drogi
− wymiana istniejącego przepustu pod koroną drogi z rur betonowych o średnicy 60 cm na przepust z tworzyw sztucznych o średnicy 60cm wraz z rozebraniem i odtworzeniem warstw jezdni i wykonaniem obustronnie ścian czołowych betonowych wylewanych na mokro, długość przepustu 11m
poszerzenie jezdni o 0,5 m dla etapu 1 na długości 0,463 km - wzdłuż przyległego do jezdni chodnika w miejscowości Korzeń Królewski (zakres od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1451W do skrzyżowania z drogą gminną nr 290726W)
− mechaniczne obcięcie krawędzi nawierzchni jezdni piłą na gł. 4 cm,
− wykonanie koryta z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie,
− wykonanie i zagęszczanie mechanicznie warstwy z piasku, grubość warstwy 20 cm,
− wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
− wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16P50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania,
wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową
Bodzanów
Przebudowa – modernizacja drogi powiatowej nr 2941W Miszewko – Pepłowo – Cieśle polegająca na budowie chodnika (od ul. Kalinowej do Szkoły). Porozumienie z gminą Bodzanów – udziela pomocy finansowej na kwotę 22.000,00 zł
Długość chodnika: 0,272 km
Wartość zadania: 121.952,04 zł
Materiał 27.540,44 zł (zakupione 2017 rok)
Zakres zadania:
Chodnik i odwodnienie
− wyznaczanie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
− mechaniczne ścinanie drzew oraz/lub karczowanie pni po drzewach z zagospodarowaniem dłużyc, gałęzi i karpin we własnym zakresie i uzupełnieniem wykopu po karpie,
− rozebranie fragmentu istniejącego obrzeża betonowego z przewiezieniem odzyskanych materiałów z rozbiórki w miejsce wskazane przez Inwestora,
− rozebranie nawierzchni chodników, parkingów i zjazdów z przewiezieniem odzyskanych materiałów z rozbiórki w miejsce wskazane przez Inwestora,
− mechaniczne rozebranie przepustów rur betonowych z uprzednim odkopaniem wraz z przewiezieniem odzyskanych materiałów z rozbiórki w miejsce wskazane przez Inwestora,
− roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie,
− wykonanie nasypu z pospółki wraz z zagęszczeniem i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą,
− ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu B-10,
− ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x22 cm najazdowego (wtopionego) na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy z betonu B-10,
− ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 25x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową,
− wykonanie i zagęszczanie mechanicznie warstwy odcinającej z piasku pod chodnikiem i zjazdami grubość warstwy 10 cm,
− wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm pod chodnikiem, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm,
− wykonanie chodnika z kostki brukowej o grubości 6 cm (szarej 90% i czerwonej 10%) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem,
− ułożenie ścieku skarpowego z płyt ściekowych betonowych 50x60x15 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 10 cm,
− wykonanie ścieku podchodnikowego ze złożonych płyt ściekowych betonowych 50x60x15cm i 33x60x15cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 10 cm,
− przedłużenie przepustów rurowych pod skrzyżowaniem (wraz z oczyszczeniem) i remont przepustów pod chodnikiem z rur Ø 400mm na ławie żwirowej,
− montaż ścian czołowych wylotów przepustów Ø400mm, żelbetowych prefabrykowanych
− brukowanie wlotu i wylotu przepustów na warstwie betonu gr. 5 cm z zalaniem szczelin zaprawą cementową,
− odmulenie rowów przydrożnych z namułu, średnio 0,3 m3/m, z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie,
− humusowanie i obsianie terenu zielonego i przeciwskarpy rowu,
− wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm,
− montaż poręczy ochronnej sztywnej z pochwytem i przeciągiem na przepuście w ciągu chodnika,
− przestawienie znaków pionowych,
− odnowa oznakowanie poziomego - przejście dla pieszych,
− zabezpieczenie kabla teletechnicznego rurą ochronną dwudzielną typu AROTA PS-110,
korekta łuków, poszerzenie jezdni
− mechaniczne obcięcie krawędzi nawierzchni jezdni piłą na gł. 4cm,
− wykonanie koryta z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie,
− wykonanie i zagęszczanie mechanicznie warstwy z piasku, grubość warstwy 20 cm,
− wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
− wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16P50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania,
wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową.
Staroźreby
Remont drogi powiatowej nr 2926W Ostrzykowo – Nowa Wieś
Długość drogi: 0,650 km
Wartość zadania: 70.110,00 zł
Zakres zadania:
− wbudowanie kruszywa łamanego w ilości 300 Mg oraz pospółki w ilości 350 Mg
Gąbin
Remont drogi powiatowej nr 2987W Gąbin – Lipińskie na odcinku od km 0+050 do km 0+100 długości 0,050 km szerokości 4,0 m przy użyciu masy mineralno – asfaltowej gr. 4
Długość drogi: 0,050 km
Wartość zadania: 8.929,80 zł
Zakres zadania:
− remont drogi długości 0,050 km szerokości 4,0 m przy użyciu masy mineralno-asfaltowej gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
Drobin
Przebudowa drogi powiatowej nr 2913W Jaroszewo Biskupie – Brzechowo w m. Chudzyno
Wartość zadania: 39.990,66 zł
Zakres zadania:
− wykonanie wykopów mechanicznie w gruntach kat III-V wraz z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie,
− mechaniczne rozebranie przepustów rur betonowych z uprzednim odkopaniem wraz z przewiezieniem odzyskanych materiałów z rozbiórki w miejsce wskazane przez Inwestora,
− montaż przepustu rurowego pod skrzyżowaniem z rur f300mm na ławie żwirowej,
− zasypanie wykopu pospółką wraz z zagęszczeniem,
− montaż ścian czołowych wylotów przepustu,
− profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
− wykonanie i zagęszczanie mechanicznie warstwy odsączającej z piasku, grubość warstwy 15 cm,
− wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm,
− wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC22W, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania po uprzednim skropieniu podbudowy emulsją asfaltową,
− wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową,
− profilowanie poboczy wraz ze ścinką,
− wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm,
− odmulenie rowów przydrożnych z namułu, średnio 0,3 m3/m, z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie
Radzanowo
Przebudowa drogi powiatowej nr 2937W Stróżewko – Rogozino w miejscowości Rogozino
Kwota w budżecie: 9.990,68 zł.
Zakres zadania:
Skrzyżowanie drogi powiatowej nr 2937W Stróżewko – Rogozino (ul. Mazowieckiej) z drogą gminą nr (ul. Osiedlową)
wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S 50/70 (warstwa wyrównawcza średnio 100 kg/m2), z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu warstwy wiążącej emulsją asfaltową.
Oznakowanie 5 przejść dla pieszych w rejonach szkół położonych przy drogach powiatowych w następujących lokalizacjach:
droga powiatowa nr 2974W Soczewka – Łąck w miejscowości Łąck ul. Kolejowa – 2 przejścia (gmina Łąck)
droga powiatowa nr 2952W Wilczkowo – Bodzanów – Słupno w miejscowości Bodzanów, (gmina Bodzanów)
droga powiatowa nr 2941W Miszewko – Pepłowo – Cieśle w miejscowości Nowe Miszewo, (gmina Bodzanów)
droga powiatowa nr 2935W Rogozino – Blichowo – Bulkowo w miejscowości Blichowo, (gmina Bulkowo)
Wartość zadania: 65.889,92 zł
Powiat Płocki – Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku został beneficjentem programu fundacji „ORLEN – DAR SERCA” pn.: „Bezpieczna droga do szkoły” mającego na celu poprawę bezpieczeństwa uczniów uczęszczających do placówek oświatowych. Na podstawie zawartej umowy darowizny nr 693/2017/VITAY z Fundacją „ORLEN – DAR SERCA” z siedzibą w Płocku przy ul. Chemików 7, 09-411 Płock otrzymaliśmy darowiznę pieniężną w kwocie 67.500,00 zł
PODSUMOWANIE 2018 | ||
Wartość zadań | 6 866 446,22 | |
km drogi | 23,074 | km |
km chodniki | 1,085 | km |
skrzyżowania | 3 | szt. |
Pozyskane środki | 2 499 997,24 | |
Środki Powiatu | 4 366 448,98 |